ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε το προϊόν που παραλάβατε, εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας και να ζητήσετε την
αντικατάστασή του.
Η επιστροφή των προϊόντων με σκοπό την αντικατάσταση αυτών, δεν αποτελεί ενέργεια υπαναχώρησης εκ μέρους σας.
Ως αλλαγή προϊόντος, εννοούμε την αντικατάσταση του προϊόντος με οποιοδήποτε προιόν της αρεσκείας σας που βρίσκεται εντος του ηλεκτρονικού ή και του φυσικού μας
καταστηματος.
Δεν δεχόμαστε αλλαγές ή επιστροφές προϊόντων που εχει αλλοιωθει η αρχική τους κατάσταση.
Για να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα προϊόντα θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρία ταχυμεταφορών (courier) που σας παρέδωσε το δέμα αναφέροντας ότι πρόκειται
για επιστροφή προς το www.papazogloujewellery .gr ή προς το φυσικό κατάστημα, προκειμένου να παραλάβει το δέμα προς επιστροφή και να δρομολογηθεί η διαδικασία.
Στη συνέχεια τοποθετείστε το είδος στη συσκευασία του με το barcode (εάν έχει) και το καρτελάκι του, την απόδειξη της παραγγελίας και συμπληρώστε το έντυπο που θα βρείτε
μέσα στη σακούλα για να αναφέρετε τι αλλαγή θέλετε να κάνετε (π.χ. αλλαγή σε νούμερο, σε χρώμα ή αν θέλετε επιστροφή χρημάτων) και παραδώσετε το δέμα στην ταχυμεταφορική (courier).
Μόλις παραλάβουμε το δέμα, πραγματοποιείται έλεγχος διαθεσιμότητας των προϊόντων που θέλετε να αλλάξετε. Εφόσον το προϊόν/ντα είναι διαθέσιμο, θα κάνουμε την αλλαγή
και θα σας το επιστρέψουμε.
Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο θα επικοινωνήσουμε μαζί μας για να συζητήσουμε μαζί την αντικατάσταση της παραγγελίας σας.
Σε περίπτωση αλλαγής αποδεδειγμένα ελαττωματικών προϊόντων, αυτά ανταλλάσσονται με νέα.
Στην περίπτωση που η αλλαγή γίνεται, κατόπιν συμφωνίας, με ακριβότερο προϊόν, πληρώνετε την διαφορά και το νέο κόστος αντικαταβολής 2,00€.
Φυσικά μπορείτε να αποφύγετε την αντικαταβολή με κατάθεση της διαφοράς στην τράπεζα.
Σε περίπτωση αλλαγής, αποδεδειγμένα ελαττωματικών προϊόντων, τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν εμάς.
Στην περίπτωση που το προς αλλαγή προϊόν, α) δεν αποδειχτεί ελαττωματικό, επιστρέφεται στον αγοραστή με μεταφορικά έξοδα που επιβαρύνουν τον ίδιο.
Σε περίπτωση αλλαγής, τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στη συσκευασία τους σε άθικτη κατάσταση και θα πρέπει να συνοδεύονται από το παραστατικό αγοράς.
Η αντικατάσταση των προϊόντων πραγματοποιείται εφόσον το προϊόν προς αντικατάσταση επιστρέφεται στην Επιχείρηση μας στην ίδια καλή κατάσταση που αρχικά το παραλάβατε.
Δεν αντικαθιστούμε προϊόντα τα οποία φέρουν βρωμιές, φθορές, αλλιώσεις, κακώσεις ή δε συνοδεύονται από όλα τα έγγραφα τα οποία λάβατε από εμάς.
Για οποιαδήποτε αλλαγή ή επιστροφή, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με εμάς, στο [email protected] ή στο τηλέφωνο 2103633566.